Dijangka berlaku dari sekarang sehingga Jun 2017
( sepanjang 8 bulan tu bhaiii !!! )
Melibatkan Celcom, Digi dan Maxis yang melakukan pemindahan spektrum, dilakukan secara berperingkat mengikut kawasan. Kalau rasa line macam hampeh tu jangan pulak campak phone ke dinding, paham2 je lah yer :)
Pengguna boleh membuat sebarang pertanyaan atau aduan ke:
Celcom : 1111 (dari no Celcom) atau 019 601 1111
Maxis : 123 (dari no Maxis) atau 1 800 821 123
Digi : 016 221 1800
Boleh juga hubungi SKMM:
Hotline : 1 800 188 030
Email : aduanskmm@cmc.gov.my
Sila SHARE kepada semua supaya lebih ramai peka. Jangan BALING TEPON JANGAN MENYUMPAH... Kesulitan hari ini untuk kesenangan akan datang ✌
#WeCareWeShare
No comments:
Post a Comment
Terima kasih kerana meninggalkan ulasan anda di sini.
Semoga kita akan bertemu lagi nanti.
insyaAllah.
aamiin.